jueves, 17 de mayo de 2007

CANDIDATURA: LA RESTA DE LA LLISTA

DOLORS BELLVEHÍ

Soc la Dolors Bellvehí, tinc 40 anys, soltera. Filla de Sant Pere, visc en un disseminat entre el nucli i les Faldes.

Empresària restauradora, actualment regento Can Noguera des de l’any 2000.

Soc Llicenciada en ciències biològiques.

Vaig formà part en la fundació de l’Agrupació Alternativa de Sant Pere i també formava part de la llista Independents – ERC - AM ocupant la onzena posició com a independent.

SISCO LUCCHETTI

Soc en Sisco Lucchetti, tinc 62 anys, casat amb 2 fills i una neta de 5 anys. Estiuejant a Sant Pere de tota la vida, al principi el poble tenia 300 habitants, i de fa 9 anys resideixo a Can besa.

Actor i autor dramàtic.

Expresident de la Associació de veïns de Sant Pere. Soci del club Trypahire des de la seva fundació. Soc del nucli fundador de la veu del “Pelideu”.

Soc un dels fundadors de l’Agrupació Alternativa de Sant Pere.

SERGI FLAMARIQUE

Soc en Sergi Flamarique, tinc 42 anys, casat i amb un fill de 4 anys i mig. Fa dos anys i mig que visc a Sant Pere, en concret al barri de Can Vila.

Professionalment soc Director Logístic i d’Operacions amb més de 15 anys d’experiència, alhora que emprenedor.

Màster en Logística Integral Supply Chain Management, Diplomat en Administració i Direcció d’Empreses i Diplomat en Direcció d’Operacions.

Soc membre de la Junta, com a president, des de la seva fundació, any 2005, de l’AMPA CEIP Vilamagore.

TONI CARBONELL

Soc en Toni Carbonell, tinc 37 anys, estic casat i tinc una filla de 5 anys i un fill de 3 anys. L’any 1998 vaig establir la meva residencia a Sant Pere, en concret al barri de Vallserena.

De professió Artista i empresari en la branca de l’espectacle infantil.

Soc president de l’Associació de Veïns de Vallserena de fa 4 anys. Soc membre de la Junta, com a Tresorer, de l’AMPA CEIP Vilamagore des de la seva fundació.

JAUME BAUCIS

Soc el Jaume Baucis, tinc 49 anys, i en fa 50 que vinc per Sant Pere, doncs ja la meva mare, un any abans de néixer jo, ja hi venia. He nascut a Barcelona, però sempre dic que soc de Sant Pere. La meva infància i joventut les he passades aquí, al nucli del poble.

Soc actor, i actualment, de La Cubana. M’agrada el teatre, hi sempre que he pogut, he col•laborat en totes les representacions que s’han fet al nostre poble.

Espero que puguem seguir la tradició teatral i festiva al nostre poble fins que arribí a ser majoritàriament popular.

MONTSE CAMARASA

Soc la Montse Camarasa, tinc 57 anys, divorciada. Nascuda a Sabadell.
A Sabadell ja participava en varies organitzacions socials i polítiques.

A l’any 1996 vaig venir a viure a Sant Pere buscant tranquil•litat i verd.

Soc Psicòloga i treballo a Girona i a Barcelona.

Soc una de les fundadores del “Pelideu”.

Estic a l’associació de veïns i soc promotora de les “ Tertúlies” i la plataforma, a més de ser voluntària en l’Associació de veïns Solidaris.

JOSEP Mª CASTILLA

Soc en Josep Mª Castilla tinc 30 anys, estic casat tinc una filla de 3 anys. Visc en el barri de les Faldes des de l’any 2000.

Emprenedor, actualment tinc una empresa de muntatge d’estands per fires i congressos arreu d’Europa.

Col•laboro de forma activa amb l’AMPA del Pit Roig.

ALEJANDRO DE ANDRÉS (SUPLENT)

Tinc 66 anys, soc casat i tinc 5 fills. Tinc casa a Faldes des de 1972, estic empadronat a Sant Pere i es la primera residencia des de 1997.

He treballat a FECSA, al serveis financers durant 42 anys i estic jubilat des de 1997,essent el meu carreg, durant els últims 20 anys Cap de la Divisió de Recursos Financers.

He pres part en diferents ocasions:
- A la Associació de Veïns de Faldes, com a Vocal i President.
- A la Comissió de Festa Major, com Vocal i Tresorer.
- Al Club de Tennis Montseny, com Vocal Secretari i Tresorer.
- Als Caminaires de les Faldes del Montseny, com Fundador i President.

Es la primera vegada que participo en una iniciativa de caire polític.



HEM FET I FAREM
Independents de Sant Pere d’esquerres i de progrés

Perquè amb Independents TU tens la paraula.

No hay comentarios: