jueves, 10 de mayo de 2007

CANDIDATURA: ELS 4 PRIMERS

Us presentem les quatre primeres persones que conformen la llista de Independents de Sant Pere d’esquerres i de progrés, .

En un següent post anirà la resta de la candidatura.

En breu hi haura un enllaç al pdf de tota la candidatura.

1- LOLA LÓPEZ


Sóc la Lola López, tinc 47 anys, estic casada i sóc mare de dues filles de 18 anys. Visc al poble des de fa 10 anys, i em vaig instal•lar al barri de Faldes, on tinc casa meva.

Al govern municipal actual, sóc regidora i la primera tinent d’alcalde, porto les carteres d’hisenda, benestar social i sanitat. Des de fa dos anys, tinc dedicació exclusiva i treballo a l’Ajuntament per tal d’organitzar els processos interns, l’atenció als veïns i a les entitats i per donar suport a la resta de carteres.

Només arribar al 1997, em vaig inscriure a l’Associació de Veïns de Faldes, participant en diferents activitats per tal d’integrar-me al veïnat. Després vaig formar part de la Junta d’aquesta Associació, un any com a vocal, i dos com a vicepresidenta.

Això em va donar l’oportunitat de representar l’Associació de Veïns a la Coordinadora d’Entitats de Sant Pere.

L’any 2002 va néixer l’Agrupació Alternativa de Sant Pere de Vilamajor, integrada per diferents entitats del poble i pels partits polítics de l’oposició. L’objectiu d’aquesta agrupació era formar una llista plural i representativa que signifiqués una opció real a l’equip de govern municipal del moment. El fruit d’aquest treball va ser la constitució de la llista Independents – ERC - AM a la qual ocupava el número dos com a primer representant dels independents d’aquesta coalició.

A les municipals del 2003 aquesta candidatura va rebre el suport majoritari dels votants amb l’obtenció de 4 regidors, dos independents (en Pere Aguilar i jo) i dos d’ERC.

2- MONTSE COTS



Soc la Montse Cots, tinc 60 anys, divorciada i amb dos fills. Vaig venir a Sant Pere fa 30 anys i fa 12 que vaig establir la meva residencia definitiva a Can Duran.

Durant els darrers 4 anys he estat treballant a l’Ajuntament de Sant Pere, com a tècnica de cultura i coordinadora de les regidories.

En els 30 anys que porto a Sant Pere he participat amb, casi be totes, les activitats culturals del poble: soc membre del Trypahire, fundadora i col•laboradora voluntària de “La Rectoria” , he participat durant 16 anys, com a voluntària, al “Vilamagore”, 4 dels quals, a més a més, va ser com a cap de muntatge i he participat, com a fundadora, al “Pelideu”.

Jo també vaig formà part de l’Agrupació Alternativa de Sant Pere i també formava part de la llista Independents – ERC - AM ocupant la cinquena posició com a independent.

3- FERRAN SARRIÀ


Soc en Ferran Sarrià, estic jubilat i tinc 69 anys, casat i amb dos fills. Visc a Sant Pere des de fa 9 anys i estic perfectament integrat a la vida social i cultural del poble.

He estat el president del Club de Futbol Sant Pere de Vilamajor, he format part de la junta de l’Associació de Veïns del Nucli, participo a les activitats del centre Cívic, el Pi Novell, com a monitor voluntari i a més a més he estat coordinant, durant el darrers 4 anys, els balls de saló municipals.

Al igual que la Lola i la Montse vaig participar a l’Agrupació Alternativa de Sant Pere, i ocupava la 7 posició, com a independent, a la llista de la coalició Independents – ERC – AM.

4- ISIDORO AGUILAR


Soc el Isidoro Aguilar, tinc 39 anys, estic casat amb dos fills de 8 anys.

Fill de Sant Pere, actualment visc al barri de Can Vila.

Empresari perruquer a Llinars des de fa més de 20 anys.

Juntament amb la Lola, la Montse i el Ferran jo també vaig formar part de la llista Independents – ERC - AM ocupant la novena posició com a independents.

No hay comentarios: